Laia Martí Puig | Cori Mercadé. Topografies. Atles mèdic-artístic

Laia Martí Puig

Llicenciada en Belles Arts a la Universitat de Barcelona, amb un període a l’Akademie der Bildende Künste München, beca a la Künstlerhaus de la mateixa ciutat i postgrau La pràctica de la relació del Màster Estudis de la llibertat femenina a Duoda.
A Terrassa ha curat l’exposició Constel·lació fractal. Entorn de l’art d’Àxel Oliveres (2011) i exposat dins el cicle 6 de 9 del Laboratori creatiu dels Amics de les Arts (Filigranes, 2012). A Múnic ha exposat en solitari: Siebenschläfer u. Indicis, (2011), Incipit (2014) i en companyia a Camelia das Szenarium des Nichts i Das Weib Selbdritt (2014), Atlantis oder das Hüberhaus i Babel (2013), Día de Muertos (2011) i Atelheia (2010). Des de 2012 és artista resident a la Leonrodhaus a Múnic.
http://laiamartipuig.tumblr.com/

Cori Mercadé

Llicenciada en Belles Arts l’any 1991. Fa recerca artística centrada en la pintura i la seva història. Interessada especialment per la relació perceptual i simbòlica que la pintura proposa entre nosaltres i el món, investiga en la tradició així com en el present mediatitzat per la imatge reproduïda.
Treballa a través de projectes que s’han exposat en galeries i centres d’art nacionals i estrangers i també en l’àmbit docent desenvolupant projectes per a institucions. Va ser cofundadora de l’escola BLANCDEguix al Masnou i actualment de l’escola TAULAdeguix a Barcelona (www.tauladeguix.com).
Ha exposat entre d’altres a: Galeria Alejandro Sales, Barcelona; Galeria Archimboldo, Buenos Aires (Argentina); Fundació “Sa Nostra”, Palma de Mallorca; La Col·lecció La Relació de Duoda, Llibreria Pròleg, Barcelona; Sala H, Vic; Museu Episcopal d’Art de Girona; Galeria Estrany de la Mota, Barcelona; Trinitatiskirche, Colònia Alemanya. Ha publicat recentment la ponència de la seva participació al Seminari de Duoda, Centre de Recerca de dones, UB “El dolor femení, és ja política?” (2014).
www.corimercade.net